Jak kurwa mogłem postawić na 7 Ligę Angielską ???

To co się odjebało w dniu dzisiejszym woła o pomstę do nieba. Miały być łatwo zarobione pieniążki a spełnił się najbardziej kurewsko czarny scenariusz jaki mógł w ogóle istnieć. Niespodziewanie uległem zdaniu Matiego i postanowiłem obstawić angielskich amatorów grających w piłkę dla zabawy. Patrzę i rzeczywiście dużo strzelanych bramek to i obstawiłem faworytów do strzelenia minimum 3 bramek.


 Brzmi nie zwykle łatwiutko jeśli bierzesz pod uwagę że dana drużyna zawsze wygrywała 3:0, 4:1 itd. to samo z największymi looserami. Więc chuj tam 5 zł nie zaszkodzi wyjebać jak można lepszą sumkę rozkminić. Stworzyłem e-kupon w aplikacji Stsa tak by nie musieć siedzieć jak stara szumowina 70-letnia i wyszukiwać z tej upierdolonej gazetki numerów spotkań i typu meczu.

Tak jak widzicie 4 dyszki do wygrania, mecze na spokojnie do trafienia.


Wpadam do lokalu na Borku o 15:45 tak żeby zdążyć przed rozpoczęciem meczów o 4. Oczywiście nie przewidziałem tego że większość graczy to kurwa jebane przygłupy które stoją i tylko zanudzają te sprzedawczyni swoim niezdecydowaniem i chwiejnością. No i stoi taki mymlok 35-letni przede mną z książką od typów i namyśla ten swój pusty łebek na kogo by tu obstawić. Co za jełop. Prawie przez niego nie obstawiłem swoich meczy. Współczuje dzieciakowi który wszedł do lokalu i prosił tego szajbusa żeby już wyszedł. To ma się nazywać rodzicielstwo ? Posłuchaj kutasie ! Jesteś okropnym człowiekiem, rodzicem i graczem stsa jeszcze gorszym bo widziałem że wszystkie mecze ci nie weszły złamasie !

Nieszczęsny lokal w którym calutkie życie przegrywam

Przyszedłem do domu to zaczęli grać. Patrzę z niedowierzaniem bo przez calutkie 25 minut ani jednej bramki !!! A miały padać jak deszcz w Wietnamie . Już wtedy zrozumiałem jakim ja dupkiem byłem że obstawiłem to wszystko. Pani sprzedawczyni musiała mieć niezłą beczkę ze mnie i Mateusza. Do połowy wpadły 4 bramki a miało ich być ogólnie aż 18 w każdym minimum 3 . Po przerwie wszedł tylko jeden mecz na uwaga 6 !!!!! Chłopaki w Anglii i Guernsey mieli wyjątkowo dużego pecha bo mecze kończyły się po 1:0 i 0:0 . Żenada pierdolona. Obiecałem sobie że już nigdy więcej nie zagram i znowu zrobiłem ten syf. Całe szczęście że jedynie za 5 złotych. Pierdole amatorkę, profesjonalizm i ogólnie obstawianie to tylko pożywka dla wpływowych ludzi którzy trzymają ten biznes w rękach !

Burgess Hill Town Fc. Nauczcie się grać małpiszony. Wasza nazwa brzmi jak Hamburger

Beaconsfield Town. Weźcie sobie jajka z bekonem lepiej zróbcie a nie ludzi podkurwiacie

Komentarze

Prześlij komentarz