West Highland, Piwsko o smaku Muffin贸w i 10% procentowe szczochy !

A w dzisiejszym r贸wnie popierdolonym wpisie jak ja sam 馃槄 Niesamowite historie kt贸re zbuzuj膮 wam krew w 偶y艂ach 艣miertelnicy zasrani. B臋dzie o piwie za kt贸re da艂em a偶 9 z艂otych bagatela, o najmocniejszym browarze i o kochanym piesku Lana kt贸r膮 mia艂em do czynienia pog艂aska膰 i pozna膰 馃槃

Akcja jest taka. Wchodzimy do sklepu Al Capone i szukam jakiego艣 napoju wyskokowego kt贸rego moje wyczulone kubki smakowe jeszcze nie testowa艂y. Przesuwam ga艂y oczne i objawia mi si臋 jak w Fatimie obraz kurewskiego piwa marki uwaga PIWOJAD !!!!!!!!!!!!!! To sobie my艣l臋 a co mi tam bior臋 w ciemno mimo 偶e cena jak w barze bo 9 z艂. Mati wybra艂 bardziej hardcorowy wariant czyli browar w puszce kt贸ry ma 10% (2,69 z艂) . Ludzie kt贸rzy pij膮 takie specyfiki na codzie艅 musz膮 mie膰 stalow膮 w膮trob臋 jak jebany Robocop.

Piwojad to cholernie chwytliwa nazwa

Mateusz si臋 tam nie pierdoli z tematem i wywala tego Halnego Extra Mocnego w 5 minut dos艂ownie. Ja otwieram Muffina i wszystko si臋 dzieje w bia艂y dzie艅 na 艂awce przy ulicy. Bior臋 sobie 艂yka do eksperckiej buzi i........ CO ZA 艢CIERWO ! Ludzie jak mi to nie smakowa艂o to szok. Takie jakie艣 be艂ty okropnej jako艣ci poczu艂em. Obrzydliwe uczucie. Najch臋tniej wymaza艂bym to uczucie z pami臋ci jak w Facetach w Czerni.

Typ jaki zadowolony bo sobie wytrzasn膮艂 lejdy kt贸re pior膮 m贸zg lepiej ni偶 Vanish

Po tym wszystkim zagrali艣my w Keno na Jubilatce i jak zwykle kas臋 zajeba艂o Lotto. Wychodz臋 przed lokal a tam pi臋kny bia艂y piesek jak z reklamy Duluxa. U艣miechni臋ta mordka, mega przyjazny i a偶 si臋 prosi by go pog艂aska膰 馃惗 Stoi jaka艣 dziewczyna i pali cygara pod wej艣ciem i m贸wi臋 do niej : Ej to tw贸j pies ? A ona 偶e nie. A ja na to : A to chuj z tym dawaj na zdj臋cie. Tak to si臋 rozmawia bezpo艣rednio i bez zb臋dnych ceregieli 馃槄 Po tym wszystkim wychodzi starsza kobieta i odpina smycz. Prosz臋 pani mamy zdj臋cie z pani psem. A ona : Ooo Rzeczywi艣cie. Porozmawiali艣my chwil臋 i dowiedzia艂em si臋 偶e to rasa West Highland White Terrier a suczka nazywa si臋 Lana. Nieprawdopodobne zdj臋cie i historia co nie ? 馃槏

Prze s艂odziutki piesek. Foto wysz艂o perfekcyjnie !

WI臉CEJ W PONIEDZIA艁EK NA MOIM KANALE YOUTUBE !



Komentarze