Stock, Nowy Desperados i Najgorszy Hot-Dog Świata !

Wchodzimy z Hiszpanem do Al Capone jest po godzinie 22. Patrzę do lodówki i ukazuje mi się Desperados o smaku Mojito ! Cena 4,49 więc zdzierstwo na porządku dziennym oczywiście. Można powiedzieć że jestem kurewskim fanem smaku Mojito to i sobie chciałem wyduldać takiego sukinsyna.

Nowy specyfik na rynku.

Smak tego skurwysynka jak najbardziej w porządku . Chyba to najlepsza odmiana tego napoju aktualnie na rynku alkoholowym. Wpakowaliśmy jeszcze parę butelek do koszyka i już prosto na ul. Sienkiewicza gdzie po drugiej zmianie na fabryce przetwarzania plastiku wreszcie wychodzi Maciek Szaleniec Szalachowski 👌

Mati pod mieleckim burdelem Paradise.

Blok z widokiem na cmentarz to średniego rodzaju widoki, ale mnie to nie rusza raczej motywuje. Lubię tych ludzi z tego rewiru, bo przez te wszystkie lata darcia mordy, głośnej muzyki i pijaństwa w biały dzień nikt nam nie zwrócił uwagi a co dopiero wzywał Policję. 

Maciek, Ja i Pies Baskervillu czyli Sara :)

Jak zdążyliście się domyślić niepełnospryty intelektualne jestem osobą która lubi być na przekór systemowi i przyzwyczajeniom. Przychodzimy na stację BP bo zgłodniałem tak troszkę. Miałem już dość tych samych obrzydliwych jak glizda sosów przeterminowanych 10 lat więc... mówię do gościa tak. Słuchaj kolo które sosy najmniej ludzi bierze do hot dogów ? Koleś zawachał się i powiedział mi bym spróbował sosu Chrzanowo-Żurawinowego ja ani przez chwilę się nie zawachałem i poprosiłem. Był to jak później się okazało NAJWIĘKSZE ŚCIERWO W HISTORII KTÓRE JADŁEM FOREVER ! ta kreatura była niezjadliwa w każdym swoim mikrometrze struktury. Okropne, koszmarne, paskudne skurwielstwo które mogło by robić za broń biologiczną i zniszczyć ludzką rasę. Wziąłem wyjebałem to w pizde na ulicę bleeeeeee. Trzy dni miałem w ustach ten syfilski smak !

A FUUUUUUUJ !

Po tym wszystkim musiałem się trochę znieczulić i zapomnieć o tych traumatycznych wspomnieniach po przez wypicie Wódki Maćka. Na całe szczęście śmiech i pomoc przyjaciół pozwoliła zapomnieć o tej przykrej sytuacji która nadszarpała moją już słabą psychikę. 






Komentarze